Baloniki reklamowe – jak dobrze je wykorzystać?

Posted on

Baloniki reklamowe

Baloniki reklamowe

Wszelkiego rodzaju gadżety reklamowe to doskonały sposób na promocję firmy – dotyczy to zarówno niewielkich, rodzinnych przedsiębiorstw, jak i międzynarodowych korporacji. Takie upominki wręczać można klientom podczas spotkań czy wydarzeń branżowych takich, jak targi, konferencje czy sympozja. doskonale sprawdzają się one także w roli darmowych podarunków to składanego zamówienia. Reklamowe gadżety w pozytywny sposób wpływają na wizerunek przedsiębiorstwa i zwiększają jego rozpoznawalność. W jaki sposób należy je wykorzystywać, by były skuteczne? Odpowiedź – poniżej.Baloniki reklamowe i inne gadżety świetnie sprawdzą się na branżowych stoiskach. Warto zadbać o to, aby taka przestrzeń była dobrze widoczna, a znajdujące się tam produkty – odpowiednio wyeksponowane. Uczestnicy danego eventu powinni wyraźnie widzieć, że oferowane są im bezpłatne podarunki. Bez takiej informacji istnieje spore prawdopodobieństwo, że nie zatrzymają się oni przy naszym boksie, a co za tym idzie – nie będzie możliwości zaprezentowania im oferowanych przez naszą firmę produktów czy usług.

Kolejna ważna kwestia to unikalność gadżetów takich, jak chociażby baloniki reklamowe. Chcąc wyróżnić się z tłumu, zadbajmy o to, by prezentowały się one w niebanalny sposób. Zamiast tradycyjnego balonu w popularnym kolorze, zdecydujmy się na model o  ciekawym kształcie, na przykład serca czy gwiazdki, w rzucającej się w oczy barwie. Wręczając potencjalnemu klientowi taki podarunek, możemy mieć pewność, że nie przejdzie on obok niego obojętnie i zapadnie on w jego pamięci na długi czas.

Na gadżetach takich, jak Baloniki reklamowe warto umieścić nasze dane teleadresowe – adres strony internetowej, e-mail oraz telefon. Nawiązany z ich pomocą kontakt może być wstępem do długofalowej współpracy. Dobrym pomysłem jest także wręczanie wizytówki razem z reklamowym upominkiem. Tuż po pierwszym kontakcie, warto przesłać do potencjalnego kontrahenta newsletter, w którym podziękujemy mu za spotkanie i zaproponujemy zniżkę na wybrany produkt.

Tags: , ,